Birthday

Idag firar jag min 24:e födelsedag. Känns inte så värst speciellt,
men man blir påmind om att tiden rullar på.

Jag firar detta med ett gig ikväll! Ska bli riktigt roligt, jag är ordentligt taggad.
Har även spelning imorgon, så först på lördag blir det lite födelsedagsmiddag.

I övrigt, så har jag börjat planera ännu mer modellande. Har saknat det
 och har en del samarbeten att börja med nu, så jag känner mig riktigt taggad.
Något speciellt tema ni hade önskat att se? 



Today I'm celebrating my 24th birthday. Doesn't feel very special I think, but it's a reminder of that time is passing real quick.

I'm celebrating it with a gig tonight and tomorrow. I'm really excited, it will be a lot of fun. 
So on saturday I'm gonna have a birthday dinner I think. 

Besides that, I've started to plan even more modeling. 
I've missed it a lot, and now I have some more cooperations to deal with which makes
me really happy and excited. 
Is there any special theme you would like to see? 

From a photo shoot last year with Gisela Ackerup!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Gratttis ;D

Svar: Tack :D <3
Eleine

2014-09-18 @ 18:07:57
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Johan

Stort Grattis!!

Svar: Tack :D
Eleine

2014-09-18 @ 20:56:13
Postat av: Nadja

Grattis i efterskott!

Svar: Tusen tack :)
Eleine

2014-09-19 @ 14:59:02
URL: http://cherrystar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0