One Week

Denna dagen försvann rätt fort. Suttit i möten, spelat in, skapat, ja.. det har flytit på väldigt bra, men det gick verkligen snabbt. Haft en fantastisk dag. Vi har haft möte med vår manager Christian och ja, jag känner mig peppad. Bara en vecka tills singeln släpps! Energin tog slut dock även om jag är peppad, så nu ska jag sätta mig och försöka sy vidare på lite grejer till bandmedlemmarna.



This day disappeared. Sitting in meetings, recorded, created and yeah.. everything went so well, but it all happened so quick. I've had a beautiful day though. We had a meeting with our manager Christian, and I feel so excited about everything. Just a week until the single and music video will be released. My enery is out though, but I will sit down and try to sew some things to the bandmembers.

En vecka kvar, här är teasern igen. / One week left, here's the teaser again.
Glöm inte att skriva upp er på OfficialEleine på youtube. / Don't forget to subscribe to OfficialEleine on youtube.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0