Plåtning

Nu ska jag köra iväg för att möta upp Gisela Ackerup. 
Idag plåtar vi för Black Candy Alternative Fashion, ännu en färgglad peruk denna gången.. nog min favorit
hittils tror jag, men den blåa var helt underbar den med. Svårt att välja, haha. 

Uppdaterar senare, önska mig lycka till! ;) 



Now I'm going to meet up Gisela Ackerup.
Today we're shooting for Black Candy Alternative Fashion, another colorful wig. Maybe my new favorite, although I really did love the blue one.. so perfect. Hard to choose. Haha! 

I'll do an update later, wish me luck! ;)

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Åh spännande att se sen! lycka till :D

Svar: Tack <3
Eleine

2014-07-02 @ 11:54:24
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0