Lace Detail

Är precis färdig och ska plocka ihop det sista och sen kör jag mot dagens location för min photo shoot med Gisela Ackerup. Hon ska även plåta min fina vän Malin idag, så ska hjälpa till att coacha lite där också. 

En liten detaljbild från outfiten för dagens plåtning. Känner på mig att det kommer
bli riktigt, riktigt bra idag. 



Just finished and I will pack the last things and then head for todays location for my photo shoot with Gisela Ackerup. She's also having a photo shoot with my beautiful friend Malin today, and I will also be there for some coaching. 

A little detail picture for todays outfit. I can feel that this is going to be very good..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0