Thank you Rali!

Photo by Gisela Ackerup

Med en liten bakgrunds historia fick jag detta halsbandet ni kan se på bilden
som en gåva tidigare i veckan. Med en vacker sten som valdes med omsorg efter min ögonfärg,
som ska påminna mig om att det finns människor som följer mig och uppskattar det jag gör... 
Halsbandet är döpt och dedikerat till låten "Gathering Storm".
Ja, mina ögon fylls med tårar, av glädje. 

Rali har Aeternum Gothic Nocturne Gothic Jewelry, och har följt mitt arbete länge.
Hon är ett troget fan och denna gåvan gjorde mig så glad.

Så jag passade på att ta iallafall en bild under senaste plåtningen där jag bar det, för det
passade så bra in, som ett tack. ♥



With a little background history, I recieved this necklace as a gift earlier this week.
With a beautiful stone that was specifically chose for  my eye color, 
will remind me of that there is people that appreciate and follows my work..
It's named and dedicated for the song "Gathering Storm". 
Well yeah, my eyes are getting filled with tears, of happiness.

Rali at Aeternum Nocturne Gothic Jewelry, has followed my work for a long time and 
she really is a loyal fan, and this gift made me so happy. 

So I took the opportunity to wear it during one photo at the latest photo shoot, 'cause it did 
fit my outfit very well, as a thank you. ♥

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Åh shit vad fint med halsbandet :D och jättesnygg bild :)

Svar: Tusen, tusen tack :D :D
Eleine

2014-04-28 @ 07:38:59
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Lilly

Coolt det där med halsbandet och ögonfärgen. :) Är dina ögon lite grönaktiga va?

Svar: De varierar rätt kraftigt faktiskt. Ibland lite gröna, men så fort det blir ljus så blir de blåa, märkligt det där. :)
Eleine

2014-04-29 @ 08:34:23
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0