Vakna med huvudvärk

Imorse vaknade jag med DEN huvudvärken. Mår bättre nu, som tur är. Idag är jag helt ledig, och idag ska vi ha en stor middag på Lucy's med alla inblandade av musikvideon. Ska bli jättemysigt att få samla allihopa och bara ha en trevlig stund. Vill redan nu tacka min chef, världens bästa chef. 

Kom hem sent inatt, ska bli skönt att flytta till Ystad så att man inte har över en timmes bilfärd hem efter spelningarna i Ystad, haha. Men det gick super, vi är alla nöjda och hade jätteroligt även igår. Många engagerade sig i musikquizen vi hade mot slutet av kvällen, så det var uppskattat. 

Nu ska jag ta mig en härlig stund i soffan, sen blir det att åka iväg mot Lucy's för middag. Underbara söndag! :)



This morning I woke up with THE headache. Feeling a lot better know, and today I'm free from work, and I'm going for a big dinner at Lucy's Restaurang with all the involved people from the musicvideo. It's gonna be awesome, and I want to say thank you to my boss already. He is the best boss.

Got home late last night. Feels good to move to Ystad soon, so when we're having these gigs in Ystad, we won't have over an hour driving home. Everybody is very happy about last night, it went very well and also the musicquiz at the end was hilarious. I enjoyed it! Thanks everyone.


Gonna relax a little bit in my sofa now, and then go to the dinner later at Lucy's.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0