Tisdagmorgon

 
Godmorgon! 

Snart ska jag in till stan för ett ärende, frukosten är på gång. Haft en mysig morgon med en väldigt kelig katt, men jag är rätt trött pga. det. Idag blir det fortsatt jobb med mycket rep inför helgen. 

Fick hem en ny jacka jag beställt igår. Det ska bli min vinterjacka detta året. Den jag haft de tre senaste åren gick tyvärr sönder i vintras, men denna nya är exakt en sådan jag vill ha. Markerad midja med skärp, den är röd (!), och den har en stor luva.. så mysig. Ni ska få se senare. Den är verkligen så snygg, äkta Eleine. 

Hörs sen igen!



Good morning!

Going to town for a while in just a moment, have som stuff to do. My breakfast is on it's way right now.. Had a very cozy morning with one of our cats, but I'm tired because of that though. Today we will rehearse a lot for this upoming weekend.


Got home my new jacket yesterday. It will be my new jacket for this winter, my favourite broke last winter, but this one is exactly the one I want. You get a nice figure, it's red, and have a big hood. I love it. It's so beautiful. It's a true Eleine jacket.

Talk to you later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0