Long coffee break

Det blev en otroligt lång fika hos Anette idag, även sällskap av Pauline. Hade mycket att ta igen, och tiden går verkligen så fort. 

Nu är jag hemma igen och ska fortsätta jobba lite. Vädret är riktigt mulet och häftigt, och jag anar att både Rikard och jag är lite sugna på att sticka iväg och fotografera lite.. Ser ut som att det blir så. 

Hittade en bild på min nya röda jacka, vill så gärna visa er. Finns även något liknande på New Yorker just nu. Så funderar på en till sådan här fast i svart.. Den från New Yorker är aningen billigare. Får fundera på det.. 

Jackan sitter dock hur snyggt som helst. Älskar att man kan justera midjans storlek med skärpet väldigt enkelt, och luvan blir guld värd med allt regn som väntar oss denna hösten. Tummen upp! 

Nu ska jag repa! ♥



The coffee break at Anettes place, with Pauline as company, went very fast. When I watched what times it was, 4 hours had passed. Haha! 

Now I'm home again, and I will continue to work some. The weather is very cloudy and dark, so it feels like both Rikard and I want to go out for a fast photo shoot.. we'll see about that. 


Found a picture of my new, red jacket. Really want to show you this! There is a model at New Yorker that's very similiar with this one, and I would love a black one to.. have to think about that. 

The jacket is perfect though. Love how you can adjust the waist with the belt, and the hood is so big and will be very useful now with all the rain that's coming with the autumn.. Love it! 

Now, I have to rehearse. 
 
Från Bonprix.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0