Fredagen den 13:e

Härligt med fredag, även om det är den 13:e. Känner att det kommer bli en bra dag!

Kommer uppträda i Landskrona vid Borstahusens Camping nu kl 14.00, håller på att göra mig lite iordning för det, packa högtalare osv, och sen kommer vi åka direkt ner mot Ystad för nästa spelning som är på restaurang Upp eller Ner kl 20.00. En del att förbereda innan det, så får vara i god tid. 

Kommer såklart uppdatera under denna långa dag! :) 



So nice with friday now, even though it's friday 13th, hehe. Feels like it's gonna be a great day!

Will perform on the event in Landskrona at Borstahusens Camping at 14.00, preparing myself for that at the moment, and after that we go straight to Ystad for the next gig at the restaurang Upp eller Ner by 20.00. A lot to prepare, but I'm excited. 

Will do some updates during the day of course! :) 

Love, love, love! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Åh,nu missade jag ju det för att du inte svarade i min blogg. :( Vad ledsamt. När ser man er nästa gång? Vill jättegärna höra din röst eftersom att jag följer din blogg.

Svar: Jag svarade dig här Lilly, plus att jag har skrivit ut detta ca 4 ggr så följer du min blogg bör du ha sett det! ;)

Men, den 28:e september kommer det bli i Landskrona kl 22 på kvällen. Kan du då? Vore roligt om du kom, blir en mini rock konsert :) kram!
Eleine

2013-09-14 @ 01:43:18
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0