Fin dag

Jag hade en jättefin dag. Åt god mat, goda kakor och paj mot kvällen, och hade det allmänt bortskämt får jag säga! Tack till alla för de fina gåvorna jag fick. Betyder enormt mycket! 

Nu förbereder jag inför gymmet, sen ska jag även förbereda inför en plåtning imorgon. Hade en planerad idag som blev inställd, så blir att hinna ifatt lite pappersarbete med företaget istället som måste göras.

Lite bilder från igår.


Had a great day yesterday. Ate good food and a lots of cookies in the evening, I was kinda spoiled, I have to say! :) 
Thank you everybody for the gifts, it means A LOT. 


Now I'm preparing for the gym, and later I'm gonna prepare for a photo shoot outside tomorrow. Had one today, but it was cancelled, so today I will catch up with some paperwork for my business. Has to be done! 

Some pics from yesterday.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0