Inställt

 
Idag var det faktiskt jag som ställde in. Jag vaknade i morse, och min kropp sa bara: "Nej, du är fortfarande väldigt förkyld, du behöver vila". 

Jag försökte, gick upp och började sminka mig och allt men jag bara såg på mig själv och hängde med hela kroppen. Så nästa vecka på onsdag blir det istället. Tack till Amanda som är så tålmodig och snäll, du är underbar. 

Så idag ska jag försöka ta det lugnt. Imorgon ska vi på turnén igen med eleverna från musiklinjen IMP här i Ystad, då blir första stoppet för dagen Tomelilla. Ska bli jätteroligt. Så blir mycket te och honung idag, vila helt enkelt. 


Today, I actually cancelled. When I woke up I even tried to put on make up and everything but my body was like: "No, you're still having that cold, remember? Go and rest". 

Thanks to Amanda for being so kind and patient. I'm feeling a bit low today, but I know that all I need is to rest. 
Tomorrow it's time for a tour with the students of the musicscool IMP in Ystad. First stop of the tour is in Tomelilla. Gonna be so fun! So much tea with honey today for me, and just rest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0