Hemåt

Haft en underbar dag i Malmö. Umgåtts med Ellen och Felicia. Pratat om allt från allergivänliga katter till konst! Underbart. 

Tog en runda (nästan obligatoriskt) till butiken Shock. Många fina nyheter. Hade önskat mig halva butiken. Väl där hittade jag världens sötaste kängor.. Haha, mina framtida barn kommer bli rätt coola kan jag lova. Nu ska jag sätta igång min favorit playlist i lurarna och luta mig bakåt. 

// I've had such a wonderful day in Malmö hanging out with Ellen and Felicia. Been talking about everything from cats to art.

We went to the shop Shock (always a have to), and they have such a fantastic news for this winter. Amazing clothes. Also I found a sweet pair of boots, very small ones.. I can tell that my future kids will be pretty awesome. Now I'm gonna lean back on the train and listen to my favorite playlist. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0