Frustrerande

Gammal bild från studion. 
 
Har en väldigt trött dag bakom mig. Klockan är bara 20.38 och jag är supertrött. Antar att det är pencilinet.

Kämpar med frustrationen att denna veckan skulle jag äntligen få börja träna stenhårt igen, så blir jag sjuk. Får inte träna förrän typ på måndag. Det är så psykiskt påfrestande så det finns inte. Vill inte säcka ihop. Men får bita ihop i några dagar till antar jag, men man mår verkligen sådär. Träningen ger mig så mycket. Inspiration till musiken, avkoppling, terapi, allt! Suck.. får bara låta denna stormen rida ut, ett par dagar till. Det bör jag klara av.


Having a tired day behind me. Time is only 20.38 and I'm so tired. I guess it's the medicine. 

Fighting with the frustration from not being able to work out. I really was looking forward to start working out very hard this week, and then I get ill. Can't go to the gym until like, monday. Frustrating in every way! I have so much to thank training for. It's inspiration for the music, relaxing, therapy, everything. I have a couple of days until monday, so I have to hold on. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0