Lycka!

 
 
Är så glad att vi har sådan tur med vädret. Riktigt fint väder, och jag ska snart hämta makeup-artisten vid tågstationen. Så ska vi påbörja sminkning, och senare kommer även designern och tjejen som ska fotografera. Pirr i magen! Får inte glömma att dricka vatten bara. Alltid när jag ska fotas glömmer jag både äta och dricka, så blir man jättetrött efteråt och galet hungrig. Får nog bli en proteinshake och massa vatten nu innan allt drar igång så man har någonting att verkligen stå stadigt på! 

Vi hörs senare, önska mig lycka till! ♥



So happy that we're so lucky with the weather today instead. Soon I'm going to the trainstation to pick up the makeup-artist. Then we start with the makeup, and then I will go and pick up the designer and photographer a bit later. Just can't forget to drink water this time. Everytime I'm modelling I forget both to eat and drink, so when I'm done I'm both tired and have headace, so stupid! So, a proteinshake now and a lot of water, then I'm all set.

Talk to you later sweet dolls, wish me luck. ♥

Kommentarer
Postat av: Mathias

Låter som en riktigt kanon dag! :) Ha en underbar dag! :)

Svar: Tack så mycket. Detsamma! :D
Eleine

2013-11-13 @ 10:35:55
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0