Onsdag

God förmiddag alla!

Har varit aktiv nu på morgonen. Gjort allt det man känner att man inte annars hinner, städa, tvätta, diska, skära upp köttet vi storhandlade igår osv. Men nu så! 


Nu ska jag jobba lite här vid datorn, lite planeringar och så, men senare kl 18 ska jag till underbara Ego Estetica och kolla min näsa. Är ca 1 år sedan vi justerade min näsa ordentligt och den har varit så rak och fin sen dess. Fortfarande jättefin men nu har det börjat sjunka ner lite. Juvéderm tas upp naturligt av kroppen så det är inte så konstigt att det går ut, men vi ska kika på det idag och se vad som behövs. Det hette ju Artek Estetik innan men med de nya ägarna Lena och Charlotta heter det Ego Estetica. Jättesnyggt namn, inte sant? Jätteduktiga kvinnor det med precis som förra ägaren Leena Hagert, och de tar så väl hand om en. Ska bli roligt att få träffa dem igen åtminstone! Finns i Helsingborg och hemsida hittar du här till vänster vid den vita loggan där det står Ego Estetica. 
 
Ska börja jobba lite nu men vi hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0