Hotell Klara

Vilken härlig dag!  Vi har fått mycket uträttat, och imorgon fortsätter vi.

Är lite trött, och ska snart sova. Vi håller till på Hotell Klara i Ystad inatt, ett underbart hotell. Det är som en liten etta med kokvrå och väldigt hemmakärt. Här finns bestick, kokplattor, kaffebryggare m.m och är verkligen som att bo i en liten lägenhet. Otroligt mysigt. Så tack så hemskt mycket Hotell Klara, kommer rekommendera er väldigt varmt.

Lite bilder från idag, vi avrundade arbetsdagen med pizza på en väldigt fin restaurang faktiskt på Regementsgatan i Ystad. Väldigt goda pizzor, mums. Nä, nu ska bädda ner mig i sängen snart och faktiskt titta lite på den lilla, liiilla söta tv:n som finns här. Känns som hundra år sen jag tittade på tv, har inga kanaler hemma, väldigt skönt. Då har jag lite lättare att fokusera på det jag borde, hehe. Även lite bilder från vår lilla etta vi bor i under natten.

Sov gott ♥





 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0