Fredagen är här

Hej alla fina!

Börjar äntligen landa lite. Vi har fått iordning mycket hemma men fattas en hel del, haha mycket plats nu att fylla med grejer.

Imorgon väntar det ett dop som jag ska sjunga på, sen blev det lite spontant men jag hänger med min tatuerare och goda vän Malin på John Glans föreställning i Lund, ska bli så roligt!

Kommande vecka blir lite annorlunda återigen för min del. Jobbar bara onsdag-torsdag, sen måndag-tisdag är det låtakrivarsession i Ystad med bästa Rikard och Ola, och det ska jäklar i det skrivas musik! Sen på fredagen bär det av mot Göteborg för där väntar jobb för Odium Clothing, följt av en plåtning på lördagen med en fantastisk fotograf som heter Martin Niklasson som har företaget TZR. Otroligt duktig, är en ära för mig. Google him! :)

Men nu har jag nyss varit ute och sprungit, nu väntar en kopp kaffe och tvätt av kläder.. Inte lika spännande som nästa vecka, men omväxling förnöjer.

Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0