New Gothic Chokers

För ett litet tag sedan chansade jag och beställde på sidan lightinthebox.com, hört delade meningar om dem. Så beställde 4 superfina chokers, för ca 170kr. Tog alternativet med en frakt på 10-20 dagar med kostnadsfri frakt då, och fick hem det nu. Tog ca två veckor, vilket var helt okej. 

De var SÅ vackra. För så lite pengar, fick jag så vackra smycken. Kommer användas väl till både uppträden och plåtningar. Är himla lycklig! 



For a while ago I took a chance and did an order on the website lightinthebox.com. Heard many different stories about them, so I ordered 4 gothic beautiful chokers för 170SEK. I took 10-20 shipping, and with that option the shipping was free. It took two weeks, and today I got them! 

They were SO beautiful. For that small amount of money, I got so beautiful jewelry's, and I will use 'em to both gigs and photo shoots. So happy! 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0