Inställt

Härlig start på veckan, hade en toppendag på jobb. Massa skratt och underbara kollegor.

Skulle egentligen till studion idag i Ystad direkt efter jobb med stackars producenten ringde och mådde inte alls bra, hoppas han slipper influensan som jag själv hade.. inte roligt alls. Men, ombokat tills på fredag så det är ju bra. Vi kommer dock ändå ha mötet ikväll inför denna kommande helg, handlar om filmning men mer kan jag ju inte säga, tyvärr. Men ni lär se iallafall, ni som följer mig här, ni blir uppdaterade, jag lovar!


Så istället för studion nu ska vi in mot Landskrona och gå en runda innan vädret blir för dåligt som de utlovat, och kanske även gå och ta en kaffe någonstans.. lite egentid. 

Var hemma hos min mor igår eftermiddag också, passade på att umgås med lilla Olle som är familjens hund.. han gillar ju att pussas... haha. Herregud..
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0