My Wednesday

Tandläkaren. Möte. Gig. 
Det är min onsdag. Den fick en smått jobbig start, sen blev det bara bättre.
Det är en riktigt fin dag. Det enda sura är väl tandläkarbesöket. Dyrt, jobbigt.. tur de är så fruktansvärt
snälla och professionella som jobbar där. De uppskattas jättemycket. Men jag har en äkta problemmun, vilket blir både jobbigt och dyrt för mig. Har inte direkt överflöd av pengar sedan innan. 

Men, det ska bli bra. Ikväll ser jag iallafall fram emot spelningen vi har. Ska bli himla mysigt.
Missa inte Eleine förresten på tisdag kl 20.30. Vi har en 20 mins konsert som kommer bli filmad och inspelad
i Malmö. Det är fritt inträde för alla. Klicka er in på eventet HÄR och säg JA! 

// Dentist. Meeting. Gig. That's my wednesday. It was a hard start, but it just keeps getting better. It's a beautiful day. The only bad thing was my visit at the dentist this morning. Expensive, and just.. annoying. I'm lucky they're so professional and sweet there. I really appreciate it. You see, I just have so much trouble with my mouth/teeth, which makes everything so expensive and it hurts like hell. 

But, it all will turn out good hopefully. I'm looking forward to the gig tonight. Btw, don't miss out Eleine this upcoming tuesday at 20.30. It will only be 20 minutes on stage, but it will be filmed and recorded. It's free entrance for everybody. Click HERE to get to the event on facebook and say YES! //

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0