Tisdag

Tisdagen är här, jag har varit oerhört inaktiv här och jag ber om ursäkt för det. Dagarna springer iväg, massor att planera, spela in och stå i. Det är en riktigt spännande tid just nu i mitt liv, det är fantastiskt.

Jag ska verkligen inte glömma bort bloggen, älskar att skriva av mig och har saknat det.
Saknat er med såklart. ;) 

Hur har ni haft det? Jag kommer senare idag lägga upp bild från en väldigt rolig grej och det är ett litet delmål i mitt liv jag nått. Riktigt glad. Kika in senare! ♥



Tuesday is here, and I've been so inactive here and I'm so sorry for that. The days are running by, and I have a lot to plan, record and much to do. It's a really exciting time in my life right now, it's amazing. 

I won't forget the blog, I love writing too much for that, and I've missed it.
And of course, I've missed you to. ;) 

How's it been with you all? Later today I will upload a picture of a really great thing that recently happened in my life and it's one of my goals in my life I reached. Really happy. Check by later! ♥

Lars from Scar Symmetry showing off his own hard copy of the single "Gathering Storm" at Instagram. 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Är själv väldigt upptagen med mitt eget liv känner jag just nu. :)

Svar: Ja det rör mycket på sig till våren märker man :)
Eleine

2014-05-20 @ 17:49:37
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Twiggy Lundberg

Förstår att du har fullt upp, men det är trevligt att du återkommer till oss ibland :D Måste vara så sjukt kul att få göra allt du gör nu, även om det innebär mycket jobb. <3

Själv har jag lyckats få mig ett sommarjobb iallafall och försöker komma igång med att äta nyttigt och träna igen, så jag äntligen kan gå ner i vikt och bli lite gorgeous! Och jag talar om att mycket motivation kommer från just dig. <3

Svar: Åh vad söt du är! <3 Det är mycket jobb, men det är kul jobb. Trivs man med vad man jobbar med, är måndagar inte lika jobbiga. ;)
Grattis till sommarjobbet, vad roligt! Gullig du är istället. Jag är glad att jag har lyckats motivera dig. Jag får själv försöka hitta motivationen ibland, det är tufft. Men, du kommer fixa det så jävla bra. Sätt upp ett stort mål, och massor av delmål så känns det inte lika hopplöst på vägen när det stora målet känns långt borta. Tro mig, det hjälper. Det är sjukt skönt att bocka av delmålen. DU KAN! <3
Eleine

2014-05-20 @ 20:59:35
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0