Sinical Magazine

Min första publicering i ett riktigt magazine, inte online! 
Jag är så otroligt glad. Det var en specialplåtning som önskades från själva tidningen,
och jag antog utmaningen direkt. Tillsammans med Felicia Püschl, Lovisa Fredriksson och även
Sandra från Maebelle Latex, så åstadkom vi något riktigt häftigt. 

Detta nummer av tidningen är en limiterad utgåva, och den är döpt till #666 och 
är inriktad på horror/fetisch. Så allting är enbart gjort för att påminna om 
en läskig skräckfilm. Förutom att få vara en utav de modeller som intervjuas och har fått bilder
publicerade i tidningen, fick jag även hela baksidan. Så in och beställ ert exemplar HÄR.



My first real published photo shoot that's not online, it's for real! 
I'm so happy about this. It was a special photo shoot that this american magazine wished for, and I accepted the challenge immediately. Together with Felicia Püschl, Lovisa Fredriksson and also Sandra from Maebelle Latex, we created something oustanding. 

This number of the magazine is a limited edition, and it's named #666, and it's a horror/fetisch issue. Everything is only based on trying to be scary as a horror movie. Except being one of the interviewed and published models, I also got the whole back cover. Go and order your own copy today, HERE.
 



Singer/Model: Eleine
Photo: Felicia Püschl
Makeup/Styling: Lovisa Fredriksson
Latex: Maebelle Latex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0