Promenad

Haft en mysig morgon. Ingen stress.
Ska ut i solen och gå en lång promenad nu tänkte jag. Gå ner mot havet och bara njuta.
Alltid älskat att bo nära havet, det är så vackert. 

Någon som är här inne och läser som ska gå och se Raubtier ikväll på KB i Malmö? 



Had a cozy morning. No stress.
Out in the sun now for a long walk. Will walk on the beach I think and just enjoy.
Always loved living near the ocean. It's so beautiful.

Anybody in here that's going to see Raubtier tonight at KB in Malmö?

 bild lånad av prralin.com 


Kommentarer
Postat av: Lilly

Håller med! Jag har 10 min till havet här i LA så känner att jag med bor rätt så nära. ^^

Svar: Ja det är skönt!! :)
Eleine

2014-03-13 @ 16:34:25
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0