Fina ord!

Åh vilken dag jag har haft hittils! 

Det regnar och är riktigt grått ute, men jag känner mig verkligen som en 
solstråle själv idag. Jag är inspirerad. Haft ett möte med en så fin person.
En tidning har skrivit en artikel om Eleine, ni hittar den HÄR
Jag har fått bekräftat efter mitt första jobb för Elegant Curiosities, att jag nu är 
en utav deras fyra officiella modeller. Nu är jag i studion och ska jobba med singelomslag, 
samt den nya låten. Helt fantastiskt. Lycka ♥

Oh, what a day I've had so far!

It's been raining and it' gray outside, but I really feel like the sunshine itself today.
I'm inspired. Had a meeting with such a wonderful person a little while ago. 

A online magazine has written an article about Eleine, you can find it HERE.
I have been confirmed now, after my first job for Elegant Curiosities, that I am now
one of their four official models. Now I'm in the studio and I will continue working with the single cover,
and the new song. Absolutely fantastic. Happiness ♥

 








Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Åh gillade starkt teasern till nya videon! Längtar :D Jag har verkligen funnit en inspiration och förebild i dig! Håller helt och klart med tidningen som skrivit om dig ♥

Svar: Men du är ju bara för söt! Tusen tack, du är verkligen en liten ängel. Är så glad att du har valt att följa mig och mitt liv <3
Eleine

2014-03-19 @ 18:47:23
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0