Delivery

Vaknade av att jag hörde en smäll i hallen imorse! Haha, så rädd jag blev. Sen såg jag såklart att det var ett paket som stackars brevbäraren verkligen tryckt och kämpat igenom brevinkastet med, och det gick ju uppenbarligen bra! Haha.

Det var ett paket från företaget Ave Satanas. Ska modella lite för dem, fick lite fina plagg som kommer att plåtas snart, kommer bli fina bilder. Har lite coola idéer. 

Vill bara göra det klart att jag är inte religiös, och jag respekterar de som har sin tro och religion, men jag är opartisk. Så vill bara klargöra att jag är inte troende och tillhör ingen religion. Jag kan lika gärna modella i dessa kläder som jag ofta sjunger i kyrkor, jag gillar bara att arbeta med människor, spelar ingen roll vilken religion man tillhör. Det kommer bli coola bilder iallafall, ska bli riktigt roligt.



Woke up 'cause I heard a big noise from the hallway! Then I realised it was a package from the mail.. haha I got so scared. But he didn't give up, he really had to fight that package through the mailbox, haha! 

It was a package from the brand Ave Satanas. Will do some modeling for them, got some beautiful clothes that I will do a photo shoot with soon. Have som cool ideas!

Just want to make it clear for everybody that I*m not religious. I do respect that people have their faith and relifion, but I'm not a part of all that. I feel that I can model in this clothes just as much as I'm singing in the church, I just like working with people, then it doesn't matter what religion they believe in. It will be some cool pictures, will be so fun!

 



Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

Snygg header!!

Svar: Tusen tack :D
Eleine

2014-01-15 @ 12:04:21
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0