Sociala Medier

Jag älskar det här med sociala medier. Tänkte komma igång ordentligt
med min youtube-kanal (Official-Eleine). 
Vad tycker ni videoklippen borde innehålla?
Jag har ju klart lite egna idéer, men ni har alltid grymt bra idéer, shoot!

För er som vill följa mig någon annanstans än bloggen, så heter jag MissEleine på instagram, och DeviantArt. 
Samt så har ni min facebook med många följare som ni hittar HÄR.



I love this with social media. Thinking about really start with my youtube-channel (OfficialEleine).
What would you like to see in the videos? I have some ideas already, but you always have those great ideas you share with me. Love them. Shoot! 

For you who wants to follow me somewhere else than this blog, my nick on both Instagram and DeviantArt is MissEleine. Also, my facebook with many followers, as you can find HERE.

Photo by Amanda Stiverius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0