Mysigt!

Nu har jag precis sagt hej då till fina Gisela. Hon är så talangfull, inspirerande, och en helt fantastisk människa.
Jag brukar ju ladda upp de bilderna vi har tagit, men Gisela fotar även bröllop, dop.. allt möjligt. Hon har helt fantastiska bröllopsfoton. De är verkligen magiska. Kika på hennes hemsida HÄR, man kan inte sluta bläddra.

Nu ska jag ta det lite lugnt och njuta av söndagen, sen blir det att gå till gymmet och köra slut på sig själv.
Fastnade lite nu på Viola Lahgers hemsida. Korsetter. Jag dör så snygga de är. ♥



Just said bye to my sweet friend Gisela. She's so talented, full of inspiration, and such an amazing person. 
I upload the pictures we take for different companies every now and then, but besides from that, Gisela photograph a lot of weddings and such, and the pictures is pure magic. They're so amazing. You should check it out at her website, and you can find it HERE

Now, relax a bit, enjoy this sunday, and later I will go for the gym. Got a bit stuck right now at Viola Lahgers website. Corsets. They're so beautiful.. I die a little inside. ♥

Corset from Viola Lahger. So beautiful! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0