Monday!

Måndag. Ny vecka. Jag tänker vara riktigt redo. 
Nu som egen företagare har jag verkligen börjat uppskatta måndagar. 
Det är verkligen min kicka igång-dag då jag går igenom allting som ska göras, 
går igenom alla papper m.m. Otroligt skönt.

Har precis ätit lite lunch här hemma efter ett riktigt härligt träningspass.
Ska återvända ikväll och fortsätta. Men nu under dagen har jag en hel del att hinna med.
Ska göra mig iordning och sticka iväg till ett möte på banken om ett litet tag.



Monday. New week. I'm really gonna be prepared. 
Now, when I'm running my own company, I really started to appreciate mondays.
It really became my kick off-monday where I go through all the paper work and
doing the schedule. It's a great feeling.

Just ate some lunch after a really good workout. 
Will return to the gym tonight and continue, but now I have a lot to do during the day.
Time to get ready, in less than an hour I have to be at the bank for a meeting.

 Done at the gym.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0