Fantastiska dag

Klockan bara springer iväg! 

Har hunnit med två stycken större möten, och det blev en sen lunch. Nu ska vi in i studion och arbeta vidare.
Kan iallafall säga att det har varit fantastiska möten. Jag är taggad till tusen, och det kommer hända mycket under detta året. Det kommer bli mycket jobb nu, och jag ska sätta igång redan nu! 

Har en fråga till er förresten. Vilket är ert favorit metal magasin? Något bra metalforum ni älskar? 
Snälla dela med er, jag avslöjar vad det handlar om sen, men jag behöver lite brainstorming, med er hjälp! :)



The time is just running away!

Already had two really big meetings, and then a late lunch. Now into the studio and continue working. 

I can just say that there will happen A LOT this year now. I'm so thrilled. Will be so much work, and I will start that now. 

I have a question for you. What's your favorite metal magazine? Any awesome metal forums that you like? 
Please share it with me, I will let you know what it's about later, but right now I need some brainstorming and with your help. ;)

 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Jag går mest efter vilka band som numrets upplaga handlar om, men i de flesta fall är det Metal Hammer och Sweden Rock som gäller för min del! :)

Svar: Låter vettigt! ;) Tusen tack för tipsen :D
Eleine

2014-02-19 @ 22:58:05
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0