Exciting Week

Klockan är redan 18! Haha, söndagen bara flög förbi. Men jag har hunnit med riktigt mycket.
Förstått mig på mycket mer ang. delar i företaget, jag har skrivit lite kontrakt för kommande spelningar, ja.. jag har hunnit med en hel del. Om ett litet tag blir det gym för min del. Har sett fram emot det sen i fredags! 

Denna veckan som kommer nu är det späckat schema, men det ska bli så roligt. Om exakt en vecka väntar en plåtning jag länge sett fram emot. Det blir den första jag gör som publiceras i en fysisk tidning, de andra har varit online tidningar. Spännande! Kommer göra den med samma gäng som jag gjorde Elisabeth Bathory plåtningen.. här är ett utav porträtten vi tog.



The time is already 1800.. haha, wow.
This sunday disappeared. But I've had much done.
Understood a lot more about running this company,
wrote some contracts for upcoming gigs and so on. 
In a short while I will hit the gym. Been waiting for that since this last friday!

This week there will be a lot to do, but I'm really excited about it. In exactly one week, I will be in Malmö doing a photoshoot that will be my first published photo shoot for a physical magazine. The other ones that published my work have been online magazines. I will work with the same team that did the Elisabeth Bathory shoot. Here's on of the portraits from that shoot.


Model: Eleine
Photo: Felicia Püschl
MUA/Hair: Lovisa Eva Fredriksson
Collar/Headpiece: Forge Fashion


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0