The Eleine Collection

Photo: Rikard Ekberg

Idag släpps kollektionen som är döpt efter mig och är ett samarbete med smyckesdesignern och tatueraren Pixelnörd.

Det är en stor ära för mig att presentera och jag är så stolt. Smycken är fantastiska, och precis sådana jag själv gärna använder (utöver mina tatueringar då.. hehe). 

Från och med idag går det att köpa smyckena, till väldigt bra priser med tanke på att de är handgjorda, på webshoppen som ni hittar HÄR. In och fynda, det är smycken som både är roligt att köpa till sig själv och även som present. 

Hoppas ni gillar dem, jag är så glad! 




Today we release the jewelry collection named after me, in cooperation with the jewelrydesigner and tattoo-artist Pixelnörd.

It's a big honor for me and I'm very proud of this. The jewelry is amazing, and it's exactly the kind I love to wear (except from my tattoos.. hehe).

From today the jewelrys are available, to very low prices and they are handmade, on the webshop that you can find HERE. It's jewelry that's fun to buy for yourself and also as a gift, very appreciated. 

Hope you like 'em, I'm so happy. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0