Mysigt :)

Det var så himla trevligt på Lucy's. De flesta kunde komma och det var mysigt, och gott såklart! 
Nu ska jag avrunda min vecka i soffan, spelandes Black Ops på xbox, och bara slappa. 

Kommer en bild på hela gänget förutom chefen som var tvungen att lämna lite tidigare än oss andra, men tack Ingvar för middagen. Det var så otroligt snällt av dig, är så tacksam. Sen en liten snabb bild på mig idag. Återigen svart klädsel, väldigt jag. 



had such a great time at Lucy's with everybody. Most of them could come and everything was so nice, and the food was delicious. Now I'm gonna finish this week in my sofa, playing some Black Ops at xbox, and just relax. 

Here's a pic of everybody, except the boss that had to leave a little bit earlier than us, and thank you Ingvar for the dinner. It was so sweet of you, we're very grateful. Aaaand a little quick pictures of how I looked today. Black outfit as usual, it's so me.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0