Härlig måndag

Nu är jag äntligen hemma igen. Bilfärden från Ystad till Landskrona är så otroligt dryg, jag gillar inte den alls, haha. Men, nu är jag hemma iallafall, ska äta lite och sen blir det gym för vår del. 

Slutsången är satt på denna låten, och imorgon ska vi ner igen och gå igenom alla smådetaljer innan den skickas på mix. Innan den skickas på mix måste man verkligen vara säker på att allting stämmer till 100%, annars är det onödiga pengar som läggs på det! :) 

Nu ska jag äta lite, så får jag sticka iväg till gymmet!

Förresten, vi närmar oss 2000 gilla på facebook. Har frågat alla där, men ni som läser här får gärna lägga en kommentar också till min fråga. Vad ska jag hitta på när vi når 2000 likes? Tävling med giveaway helt enkelt? Vad skulle du önska dig? Har mina tankar, men roligt att höra vad ni skulle vilja.


Now I'm finally home. The trip from Ystad to Landskrona is not fun at all. But I'm home, gonna eat some dinner and then hit the gym.

The final vocals are now finished on this song, and tomorrow we're going into the studio again to check all the small details that might be left. Before it's sent to mix we have to check everything to 100%, or else it's just a waste of money. :) 


Gonna eat something now, and then go to the gym.

Oh, by the way. We're close to 2000 likes at my fanpage  I've asked the people there what the think I should do when we reach this new goal. A competition/give away? What are your thoughts? Want to ask the readers here to of course! Write me a comment and tell me what you think! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Gick in och gillade nu. ^^

2013-09-23 @ 19:47:38
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0