Bokning!

Då har vi släppt av mamma. Alltid lite nojigt och jobbigt att säga hejdå, men nu är hon på väg. Blir ju hur coolt som helst för henne!

Själv sitter jag i skrivande stund och äter lite, samt lyssnar igenom lite låtar. Blivit bokad till en spelning den 25:e maj, men återkommer när jag har mer info om det. Det kommer vara i min hemstad Landskrona iallafall, och det kommer bli riktigt, riktigt roligt. Blir inga egna låtar, de är inte släppta ännu, men jag kommer hålla fast i den rockiga changern. Så just nu spelas Black Sabbath och Gary Moore i högtalarna, och jag sitter och väntar på att de rätta låtarna ska ploppa upp i huvudet på mig. Hoppas det fungerar.. för när man väl sitter så och ska brainstorma låtar kommer det aldrig något, känns det som. Ska bli väldigt roligt! 

Någon som har någon riktig favoritlåt inom rockchangern? Skriv en kommentar, bara roligt med ännu mer inspiration.

Själv älskar jag ju bland annat denna gamla rökaren.. så bra. Man vet även att det är äkta, innan all autotune instormade och kan göra vem som helst till världens bästa sångare. Detta här är på riktigt. Äkta, tonsäker röst. Love it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0