Seg.

Det har återigen varit en så fin och solig dag, men jag har varit helt död. Haha, denna måndagen har verkligen varit seg. Jobbet gick bra och smidigt som det oftast gör, när jag kom hem gick jag och Rikard ut på en lång promenad i solen, och jag ska snart ut på en till själv tänkte jag då han jobbar. Är inte alls pepp för gymmet då jag fortfarande är lite förkyld och hes av mig, så avvaktar tills imorgon tänkte jag.

Kom att tänka på år 2009 för en stund sen när jag fick ett mejl från Sveriges Radio. Då var jag med i Sommarchansen i Malmö och vann, då jag sjöng låten "Hurt". Sommarchansen lades ner sen men istället blev det tävlingen Svensktoppen Nästa! Vinner du den så får du en direktplats i Melodifestivalen nästa år. Ville gärna tipsa om detta, så klickar ni HÄR kommer ni direkt in på hemsidan med all info som behövs och även hur ni ansöker. Nu ska jag dra på mig ett par walkingskor, och sen ut innan solen helt har gått ner. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0