Underbara onsdag.

Jag har haft en toppendag. Fått gjort mycket med både musik, planering för musikvideo och grejer.
Det är så mycket att hålla reda på. All info till statisterna ska göras, företag ska ringas som sponsrar.. och vet ni vad? Jag har fått ett sådant bemötande från Ystad och företagen där som är GULD värt. Ni anar inte, de har hjälpt oss så mycket.. mentaliteten är helt otrolig där borta. Man litar på varandra. Det är bättre att lita på varandra från början än att bara ha massa fördomar. Älskar verkligen det stället, hoppas vi får den lägenheten vi kikat på...

Så imorgon blir det sånglektion på förmiddagen, sen kl 16 ska jag har gjort mig iordning och åker iväg mot havet med sötaste Gisela Ackerup och ska göra den där plåtningen vi fick ställa in i söndags pga. regn. Nu blir det 28grader och sol imorgon har dem sagt, hoppas det stämmer. Kommer bli riktigt grymt.

Nu ska jag börja varva ner lite och hoppas att man får de timmars sömn man behöver.
Sov gott, vi hörs imorgon ♥

Lite såhär ser det ut när man sitter och jobbar.. ackordanalyser, vatten, solsken.. xbox-kontrollen ligger redo för när man måste slappna av. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0