Drömmar

Så typiskt! Idag ville jag gå upp tidigt.

Jag hade tydligen stängt av alarmet (2st), i sömnen, och sen sovit vidare fram till efter 9. Så himla störigt.

Men jag har drömt oerhört intensivt, och.. jag minns att mormor var med. Det var så underbart att få prata med henne. Hon pratade till mig. Jag gav henne en kram. Usch.. så jobbigt att vakna upp och inse att det var just det, en dröm.  Men jag är glad ändå. Hon såg så glad ut, pratade precis som hon gjorde, luktade likadant, var lika varm och go. Mysigt! Så nu ska jag göra det bästa utav denna dagen.

Vi hade egentligen planerat att filma idag men vi skjuter på det tills på söndag. Det är de sista scenerna till en intro-video vi kommer ha. Folk har semester osv, så söndag blir perfekt.
 
Så vi ska istället träna, och sen klippa vidare på videon. Tänkte ha med mig en slask av videon (alltså ett första test) ner till Ystad nu på torsdag, så vi kan jobba lite effektivare.

Satte mig nyss på Odium Clothings hemsida och började drömma vidare.. hehehe, se nedan. JAG VILL HA. Fyller år snart.. eller ja, i september. Men herregud vad jag hade älskat att ha dessa stövlar hemma. Åh! 


Båda från Odiumclothing.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0