Möte!

Hej alla fina! 

Annandagen är här, oftast betyder det mellandagsrea kl 10.00, men idag blir det lite lugnare för mig. Kl 12.00 får vi besök här hemma och då är det ett möte som gäller. Det är inför 2014, och det ska bli riktigt spännande att träffa dessa människor. 

Nu ska jag bara hitta något att ha på mig och göra mig iordning, är så taggad.



Hi sweet dolls! 

Boxing day is here, and every year that means the big sale with start 10.00 in the stores, but today it's getting a bit more calm for me. By 12.00 we're having a very exciting meeting that I've been looking forward to that it's a part of the plan for 2014. 

Now I'm just gonna find something to wear and get ready. So excited!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0