Stressig fredag

Som rubriken lyder, kommer ha en stressfylld dag idag. Men det är ok, på söndag är det verkligen SÖNDAG. 
Mycket att göra idag och imorgon, men så värt det.

Så glad för intervjun i Teen Spirit Magazine, den tidningen är så grymt bra. Jag älskar den! En oerhörd ära för mig. Ni som inte kikat i den, ni hittar den HÄR! Sidan 45-46. :)

Nu ska jag iväg mot Malmö och möta upp Gisela. Ska iväg på ett möte tillsammans för en kommande plåtning.. tills jag vet mer, så kan jag iallafall säga att det handlar om FINA klänningar till en riktigt cool idé Gisela har. Hoppas verkligen allting går som det är tänkt idag. 

Sen hem, och repa vidare inför imorgon. En del pappersarbete att göra ang. det med såklart, vilket tar mycket av tiden. 

Vi hörs on the road! Önskar alla en fin dag i detta soliga väder.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0