En sådan dag.

Idag är en sådan dag som man bara vill glömma. Känns inte som att mycket kommer gå rätt idag, men ska göra mitt bästa för att dagen ska bli bra ändå. 

Vi ska iallafall repa, och mot kvällen ska jag möta upp min Malin och pratade lite skit. Sen är det även en del planering som ska göras. 

En vers i musikvideon måste tyvärr tas om. Vi har suttit med klippen och var inte helt nöjda, så nästa inspelning blir nu på lördag, sen blir det mycket lättare för oss att jobba vidare med musikvideon. 
 
Ska nog ta mig en kopp kaffe nu. Vi hörs senare! :)
 
// Today, it's just the kind of day you want to forget. Donesn't feel like anything will go the right way today, but I will do my best to make it as good as possible. 

We're gonna rehearse, and later I will meet up my friend Malin. Then it's also some planning I gotta do. The first verse in the music video, has to be filmed again. We've been working with the clips from that scene and we're not totally satisfied with it. So it's happening now on saturday, and after that it will be easier for us to continue working with the video.

Gonna grab a cop of coffee now. See you guys later! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0