Slut

Alltså... vilket gympass! Herregud.

Vi körde triceps och bröst, samt mage mot slutet.. jag var så slut i mina armar och i hela kroppen visserligen, att när jag skulle ta av mig tröjan för att gå in i duschen gick det knappt att få av tröjan! Jag liksom orkade bara inte lyfta armen mer.. haha. Där stod jag med tröjan halvt av. Men, till slut gick det, och sen var det in till Frisören Zaidon mitt över gatan och bli omhändertagen. Finns verkligen ingen bättre än Zaidon. Han kör för det mesta drop in, men man kan boka på 0418 - 101 06 om man vill, och nu kommer han få förstärkning av en kvinna som ska vara en riktig mästare på att permanenta, styla, färga, slinga.. allt möjligt. Ska bli riktigt spännande!


Just nu står Rikard i köket och lagar köttfärssås.. har fått smaka lite av såsen och jag dog lite inombords. Alltså, den mannen kan verkligen laga mat. Man är SÅ bortskämd. Nomnomnom..

Så jag är faktiskt helt slut. Ska bara äta, ta det lugnt och sova tidigt idag. Fick sova rätt lite inatt.

ÅH! MATEN ÄR KLAR! Äntligeeeeeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0