Jag kan själv!

Ja.. rubriken talar för sig själv. Jag kan själv!

Rikard skulle iväg på jobb ikväll, och imorgon blir allting så otroligt tight med tid efter jobbet då vi har en del saker att öva på under eftermiddagen, men vi behövde verkligen storhandla nu när lönen kommit in.

Klart och gjort, jag stack själv. Älskar Willy's, man får verkligen enormt mycket för pengarna. Fick en hel kundvagn med MASSA mat för 1200kr. Överkomligt. Jag bar allting själv, packade upp allting själv.. om än det kostade mig någon tår. Gjorde ju såklart det klassiska misstaget och trodde skåpsdörren var stängd. Saker trillade ur kylen och katterna gick bananas ( det ÄLSKAR plastpåsar... ), och jag reste mig med all kraft och slår i mitt lilla huvud i skåpdsdörren ovanför.. var väck någon sekund, sen kändes det som om hela ansiktet blev förlamat. Sjukt, det gjorde såååå ont.

Men, jag överlevde. Här sitter jag mätt och belåten och är nöjd med dagen. Tillagade väldigt goda köttbullar ikväll med, och imorgon kommer vi festa till det ordentligt med hemmgjorda hamburgare. Nomnomnom. 


Imorgon får ny ytterligare en bild från Gisela Ackerup, fick även ett mejl nyss med massa latexbilder från Photo By Gedda. Kommer upp någonting under helgen.. 

Nu säger jag godnatt. Fredag imorgon. Woohoo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0