Plåtning!

Snart beger jag mig till ett närliggande slott, där jag och Gisela Ackerup ska plåta
för Black Candy Alternative Fashion. Ska bli spännande, kommer bli vackert.
Det är 1-2 peruker som står på schemat idag, kommer vara långt ifrån mörkhårig iallafall. ;)
I eftermiddag står gym och jobb på schemat! 

Förresten, jag fick lite födelsedagspengar nu är jag fyllde år från min familj (tack ♥)
och jag köpte mig faktiskt något jag velat ha ett litet tag. En jeansskjorta! 
Jag vet inte vartifrån, men jag gillar den faktiskt. Den är skön och snygg!
man känner sig lite cowgirl. men jag gillar den. Väldigt skön! Min kommer från H&M. 



I'm soon of to a castle nearby for a photoshoot with Gisela Ackerup. We're shooting
for Black Candy Alternative Fashion. Will be exciting, and beautiful! 
1-2 wigs on the schedule. I won't have dark hair at least.. ;)
After the shoot it's time for some work and gym! 

Btw, at my birthday I got some money from my family (thank you♥), 
so I actually bought something I've wanted for a while. A jeansshirt!
Don't know why, but I like it. It's soft, and good looking, but I feel like a cowgirl or something, haha.
The model I'm wearing is from H&M. 

 


 
 

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Så snyggt! :D

Svar: Tusen tack <3
Eleine

2014-09-23 @ 15:18:34
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow! Frän skjorta och vacker tjej!

Svar: Aw, tack så mycket vem du än är! <3 :)
Eleine

2014-09-23 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0