Seg start

Fick en fruktansvärt seg start på min vecka som höll i sig 4 dagar. 
Migrän med yrsel, extrem huvudvärk och fruktansvärt illamående.
Värsta anfallet någonsin. Trodde aldrig det skulle gå över,
men efter en hel del vila och migränmedicin gav det till slut med sig. Skönt!

Idag är det fredag, och jag är ordentligt pigg, har tränat
och är väldigt laddad inför spelning ikväll på Ystad Saltsjöbad. 

Har ni några planer ikväll? 



Got a really bad start of my week. 4 days of migraine. 
Dizzty, headache and been feeling so ill. 
Worst migraine ever, and I never thought it would pass. 
But after a lot of rest, and some migraine medication, it's finally over. 

Today it's friday, and I'm feeling very excited. I've been at the gym, and will start to
warm up my voice for the gig tonight at Ystad Saltsjöbad. 

What are your plans for tonight? 

Ny modellbild för MADmoiselle / New modelpic for MADmoiselle

 Model: Eleine
Photo: Rikard Ekberg
Edit: Tony Klintasp
Fascinator: MADmoiselle Méli

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Åh så hemskt jobbigt det måste vara med migrän, och ett så långt anfall! :( Skönt att det har gått över!
Min helg blir att vila för jag är lite halvkrasslig, samt jobba på söndag! :)

Svar: Tack fina du!Hoppas du också får bli bättre, får bara mysa rejält och se hur kroppen känns på söndag så du inte jobbar sjuk <3
Eleine

2014-10-10 @ 16:35:31
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag lider också av migrän. Det är så jävla jobbigt.

Svar: Det är hemskt. :(
Eleine

2014-10-11 @ 08:23:37
URL: http://saxros.se
Postat av: Anonym

Hoppas spelningen gick bra och att du mår bra! Snygg bild idag! :-) kram

Svar: Tack så jättemycket!! <3 Kram!
Eleine

2014-10-11 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0