Fullt upp

Veckan har bara sprungit iväg! Redan alldeles för längesen jag uppdaterade. 
I måndags besökte jag Tyskland bara över dagen. I tisdags var det en del privata ärenden men
även härligt rep med grabbarna i bandet. Vi hade ju en underbar spelning på The Tivoli i lördags. 
Igår spelade jag in sång till ett projekt som jag förhoppningsvis snart kan berätta mer om, 
och idag väntar ett viktigt möte. Helgen är även fylld med spelningar. Oktober är galet! 
Jag är väldigt glad, men jag hade önskat mer energi och fler timmar på dygnet. Utöver detta har jag
massor av bilder att redigera och leverera till de olika företagen jag modellar för! ♥

Nu ska jag göra mig lite lunch, men ska försöka hinna ikapp och visa er några utav de få bilderna som finns sen giget i lördags (där var väldigt mörkt..), och lite nya modellbilder. 
Här är en utav dem! För företaget Nocturne Jewellry.

// The week has just gone so fast.
This monday I visited Germany just for the day.
Tuesday I had some privat errands but also a awesome
rehearsal with the boys in the band.
Yeah, and btw! 
We had a wonderful gig at The Tivoli last saturday with Eleine.
Yesterday I recorded vocals for a project that
I hopefully soon will be able to tell you more about, 
And today I have an important meeting on the schedule.
The weekend is also full of gigs. October is crazy! 
I'm very happy, but I wish I had even more energy and more hours in the day.
In addition, I 
have a lots of photos to edit, and deliver
to the various companies I'm modeling for! ♥

Now I'll make myself some lunch, and I will try to catch up and show you some of the few images from the gig last Saturday (it was very dark ..), and some new model pictures.

Here is one of them! For now Nocturne Jewellry. //


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0