Tisdag

Idag har jag faktiskt lite mindre planerat än vanligt, då resterande av veckan är fullsmockad med jobb,
så min "lördag" får bli idag. Tränade även igår, så jag har världens träningsvärk i ryggen, 
har nog aldrig haft så mycket träningsvärk.. det är galet, haha.

Nåja, jag ska fortsätta med planerandet inför releasefesten i höst. Mycket att tänka på, och jag gillar att ha god framförhållning så underlättar jag stressen lite när det närmar sig. 

Vad har ni planerat i veckan? :)



Today I actually have a little less planned than I usually have, the rest of me week is full of work so I guess this is my kind of "saturday". Worked out last night too, and today I have THAT muscle fever, you can't imagine. It hurts, it's crazy, haha. 

Well, I will continue the planning of the releaseparty we're throwing this fall when the album is ready. I like to have plenty of time and being early, that way I hopefully won't be so stressed out when it's closing in.

What's your plans for this week? :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0