Metal-Sunday

Veckorna går alldeles för fort.Jag har att göra varje dag, och just i nuläget vet jag inte riktigt
när jag har min nästa lediga dag. Vad jag dock vet, är att jag har fulla dagar med världens bästa arbete. 
Mycket framför oss, men nu börjar det verkligen röra på sig. 

Ikväll blir det rep med bandet, imorgon är det måndag och en ny vecka är på G. Vi har ytterst lite kvar
att göra på låtarna till skivan. Plåtning för albumet håller på att ta form, sen har vi många goda nyheter
att dela med oss. Snart släpper vi även lite datum då det blir konsert, och vi hoppas på att så många utav er awesome följare som möjligt kan dyka upp. \m/

Nåja, dags att ta tag i allt som ska göras idag.
Ni får musikvideon här igen från oss ( snart uppe i 7000 views!), 
så hörs vi snart igen. \m/



The weeks passes so quick. At this very moment I have no idea about when my next day off is. But what I do know, is that I have full working days with the best job ever. A lot ahead of us, but I can
really feel how it's moving forward.

Tonight it's rehearsal with the band. Tomorrow it's monday and a new week begins. 
We have so little left on the recording of the songs for the album, so now it's more about 
booking the album photo shoot, and start sharing some awesome news with you. 
Soon it's also time to release some dates to you with some of our Eleine-gigs. Then we really
hope that as many of you as possible can show up and create an awesome metalfest with us. \m/

Well, not it's time for me to being this sunday.
Here's the music video again (soon 7000 views!).
Talk to you soon again. xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0