Tuesday

Har verkligen hunnit med mycket idag! Omslaget är snart färdigt, wooo! 

Ska käka lite middag snart, sen ska jag och Rikard tillsammans med vår ena producent bege
oss till ett litet möte. Ska bli intressant.

Ni får en ny bild från min plåtning för Elegant Curiosities. Foto av Rikard, och editerad av mig. 
Jag är verkligen så kär i deras smycken, jag får inte nog.. galet.



I really had a lot done today! The cover for the single is almost done, wooo! 

Soon it's time for some dinner, then me and Rikard together with one of our producer is going for a meeting. Will be interesting. 

You'll get a new pic from my photo shoot for Elegant Curiosities. Phoot by Rikard, edited by me.
I'm really in love with their jewelry, I can't get enough.. crazy.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Oh så snygg! ;)

Svar: Tack! ;)
Eleine

2014-03-18 @ 20:47:46
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0