MetalMonday

Metalmåndag. Som alltid.
Är äntligen i studion, och nu börjar vi närmar oss slutet på skrivandet av denna låten vi jobbat med.
Sen påbörjas nästa steg av arbete, arrangera den. Då ska den byggas upp från första till sista ton. 

Detta blir en lite längre låt, lite annorlunda, men väldigt intressant. Den kommer innehålla mycket så att säga! :) 



Metalmonday. As always. 
Finally in the studio again, and now we're getting close to finish the writing of this new song. 
After this, we will start to arrange it, that means we're bulding the song from the first to the last second tune.

This will be a bit longer than the other songs, a bit different but very interesting. :)

 




Kommentarer
Postat av: Björk

Längtar massor till din singel! :D

Svar: Ska bli så kul! Är så nervös ;)
Eleine

2014-03-17 @ 12:17:20
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se
Postat av: Björk

Jag har lagt upp en bild på dig på min blogg. Glömde att jag kanske skulle frågat först, men ja! Hoppas det var ok hehe ^^

Svar: Men du är ju bara för söt! Tack. Du behöver inte fråga. Är jätteglad för att du länka till mig! Gulliga du! Stor kram på dig <3
Eleine

2014-03-17 @ 18:40:41
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0