Love to work

Ja, jag älskar att jobba. Ibland blir man lite för trött för att det blir så mycket, men 
nu märkte jag verkligen vad en hel dags vila från allt gjorde med mig. Jag blev taggad på nytt! 
Har städat hela hemmet idag, handlat, gymmat och nu sitter jag och jobbar återigen i photoshop med de sista bilderna till Elegant Curiosities. Är så glad för vårt nya samarbete. Laila som driver företaget är en riktigt inspirerande kvinna som styr sitt företag med järnhand, och hon vet precis vad hon vill ha. 

Nu ska jag jobba vidare, men här är en utav hennes nya kreationer. En s k bowtie (flugan), med en skorpion i. Helt fantastisk accessoar som gjorde en vit skjorta mycket roligare.



Yes, I love to work. Sometimes you'll get a bit tired of it because it's so much, but now I really noticed what one day off did to me. I'm filled with a lot of energy. 
The apartment is cleaned up, we've been shopping some food, worked out, and now I'm back working with the last pictures for Elegant Curiosities. I'm so happy for our new collaboration. Laila who runs the company is a powerful woman and she knows what she wants, she's such an inspiration. 

Time to continue working, but I want to show you one of her new creations. A bowtie with a scorpion in it. It's an amazing accessory that makes a boring white shirt so much better.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0